Erol sizin bebişiniz doğdu mu? Ben de 8 haftalığında öğrenip kalp atışını duymuştum ilk defa, hamileliğimin ilk ayında covid olup ilaç kullanmıştım ve tomografiye falan gitmiştim ama bilmiyordum(( bana neler söylediler psikolojim bozulmuştu sürekli ağlıyordum artık 23 haftadayız ama hala bir şey olacak mı diye korkuyorum