busraalperen bende ilk gebeliğimde geçirdim22-24 haftaydı yanlış hatırlamıyosam. Tansiyon yüksekliğiyle gösterdi kendini. Burun kanaması falan. Gebeliğimi yata yata tamamladım. Kan sulandırıcı kullandım son haftama kadar. Çok şükür sorunsuz atlattık. Şimdi 2.gebeliğim, doktor teşhis koymadı ama tansiyon zorlamaya başladı tekrar. 2.gebeliktede oluyomuş maalesef. Tansiyon takibindeyim.