gokcekocyigit07 Belirtilerin cinsiyet ile hiç alakası yok, her 2 kızımda da bambaşka şeyler yaşadım, hatta şu an beni gören aaa oğlun mu olacak diyor, oysa ki yine kızım olacak, her gebelik, her bebek farklı 🤗 Hakkınızda her şeyin hayırlısı olsun 👍
Mayacm Bende ılk bastan beri yesıl erik cok yedım hıc tatlı bısey ıstemedı canım hep tuzlu eksı ıstedım sıvılcelerım cıktı bıraz herkes kız dedı suan13 haftalık dr kesın erkek dedı degısırmı bılemem ama kesın dedı dr🥰 bence butun bunlar hurafe her hamılelık farklı sonucta ☺️