Happyasya Kızlar salya sümük hastayım cuma sezeryan olucam korona isem belirtileri neler birazdan test olucam, inşallah negatif çıkar ya🤦♀️🤦♀️
Mybaby88 Happyasya bende kendimden şüpheleniyorum 30 haftalık hamileyimmm burnum akıyor tıkanıyor sürekli hapşuruyorum boğazım şiş ve ağrıyor vücudumda ağrıyor sizdeki belirtiler nedir devlet hastanesindede her isteyene test yapmıyorlar ki ateşin olmadıkça :( o yüzden emin olamıyorum
Mavi34 Happyasya ben yeni atlattım.2 gün baş ağrısı geceleri burun tıkanıklığı ve boğazda kuruluk hafif ağrı oldu 3.gun eklem kas ağrılarından oluyordum kafamı kaldıramıyordum. Eşim de 3 4 gün hapşırdı burun tikakiydi sonra tüm vücutta kırgınlığı halsizlik basladi
Minaminisi Happyasya cumartesi benimde ağzım burnum akmaya başladı. Baya nezle gibiydim. Çarşı pazar kimseye gitmiyorım. Eve de kimseyi almıyorum. Eşimin kendi işi zaten insanlarla görüşme durumu yok. Bende korktum korona oldum galiba dedim. Hemen limonlu sıcak su içtim. Ilık duşa girdim. Limonlu çay derken toparladım çok şükür. Ama tar kokuda sıkıntı olsaydı hemen teste giderdim. Muhtemeln havalar serinlediği için farketmeden üşütüyoruz.
Sultannn3327 Canım boğazın felan agrimadan bir anda ateşleniyosun tat koku gidyo birkaç gün sonrada kuru öksürük oluyo bu şekilde n
Pinar29 Bende Corona oldugumda eklem agrisi bas agrisi gogus kafesinde sıkışma ve oksuruk tat koku alamiyordum