Minikmucizembenimmm Selam kızlar, ellerimde eklem kısımlarım çok ağrıyor özellikle sabahları hareket ettirmekte zorlanıyorum 33. Haftadayım sizlerde de oluyor mu
333 Minikmucizembenimmm ben 31. Haftadayım aynı durum bende de var sanki elimin üzerine balyoz İLE vurulmuş gibi uyanıyorum gün içinde hafif oluyor ama sabah şiddetli kramp oluyor. Ayaklarımda da ödem var ama ayakta ben ağrı var ne uyuşma
tirtilinannesii Minikmucizembenimmm Ağrı değilde şişlik ve uyuşukluk oluyor eşime masaj yaptırıyorum ovduruyorum 😢
Dilekcnkn Minikmucizembenimmm Valla dün gece aynı benimde oldu damar damar üstüne mi geldi anlamadım bende 32 haftalığım kolum ağrıdı baya
Minikmucizembenimmm 333 ödem biraz azaldı benim oturunca çok oluyor ama bu parmak ağrısı çok rahatsız etmeye başladı
isimsiz1i Minikmucizembenimmm iki kolumun altına yastık alıp öyle yatıyrm kan cok gittiği için eller şişiyor benimde öyle oluyordu
Erol Minikpandam1 evet ya bende de öyle oluyor ellerimi bir sure kullanamıyorum acıp kapatıyorum öyle şişlik falan yok ama cok aşırı uyusuyor bir iki acaba üstünemı yatım diyorum ama yok bunu devamlı yaşıyorum bacağımda da öyle sanki damar damarın üstüne geliyor acıp kapatamıyorum yüreyemiyorum bir süre
halaycibasi Evettt bende de oluyor ya çok acıyor parmaklarımın kemikleri yataktan kalkmadan bi onları düzeltmeye çalışıyorum resmen aç kapa yaparak falan. Özellikle sol elim fena
isimsiz1i Minikmucizembenimmm yok şişlik olmuyor çok kan poppalandığı için öyle oluyor ben hafif oturma pozisyonda yatıyorum kollarımın altına yastık bide ayağımın altına yastık alıp öyle yatıyrm sırtımada 3 yastık çok rahat yatıyrm 33. Haftadan beri böyleyim
Dilara-23 Benimde aynıı 36 haftalığım kaç haftadr devam ediyo magnzyumda kullanıyorjm ama şişlikten hareket ettirilmiyo bile 😓😓
Gokceninannesi1 Minikmucizembenimmm benimde ellerim ozellikle sağ elim sabah uyandığımda sis ve uyusukla uyanıyorum uzun süre hareket ettiremiyorum şuan 31+5iz ve bu durum kurban bayramından önceden var . Ayaklarımda keza öyle aşırı şiş ve varislerim fenaa :(