35haftalığım ben gecen hafta benim doktorumda gitti izine. Gelişme geriliğimiz oldugu için haftada 1 gidiyorduk beni perinatoloğa yönlendirdi testler yapıldı gebelik zehirlenmesinden şüphelenildi iyikide gitmişim baska doktora da. 3günde bir nst giriyorum son zamanlarda normalde de kontroller sıklaşıyor bende baska doktora görünmenizde fayda var. Bizim problem olmasaydı da ben o kadar beklemez baska doktora kontrole giderdim şahsen