07-02-2019 Kızlar bugun saglık ocagında kan werıodum 2 3 aydır sureklı enfeksıyon cıkıo bu aykı tahlıllerımı yaptırdım ebe yuksek cıkarsa belkı 38 haftayı bıle beklemez erken alır sezeryana ddı bole basına gelen war mı?
Ilkayy 07-02-2019 ben 27 haftalıken enfeksiyondan hastanede yattım 1 hafta erken doğum riskim vardı çok şükür şimdi antibiyotiklerle indi 30 haftaya geldim
yeniannna34 07-02-2019 bende de sürekli enfeksiyon var ama tahlillerde crp nerde yaziyor goremedim onu acaba erken doğum riski oluşturur mu
07-02-2019 Ilkayy oo sızın baya cokmus banada cok dedıler ama sızın kadar dgldım 40 gordum en son bakalım bu ay kac cıkıcak antibiyotık werıolar her ay Baska en son 8 yada 10 dusuo sonra kı ay yıne cıkıo ıns bu ay cıkmaz
07-02-2019 yeniannna34 crp dıye yazıyor eger kanda enfeksıyon warsa odrarda warsa lokosit yazıyor crp normal en yuksek 5 olmalı yuksek enfeksıyon erken dogumu tetıklermıs hem anneye hem bebege zararlı dıye biliyorum
Ilkayy 07-02-2019 inşallah çıkmaz hastanede 1 hafta antibiyotik serum verdiler. Taburcu oluncada bir hafta evde ictim 5 indi şükür
07-02-2019 Ilkayy bana ewde ıcılenden werdıler toz sase sonra 24 saatte bı ıcılen antıbıyotık werdı bakalım ıns yoktur suan normal mı sızın
yeniannna34 07-02-2019 benim kanda değil idrar da ebe erken doğum riski olur demişti ama doktor bisey dememişti kan daha önemli sanırsam çok geçmiş olsun
07-02-2019 Minikpandam1 ewet ılk ay ıdrar sonra hep kanda cıkıyor bıde kansızlık warr ztn sabh aksam kan ılavı aldıgım halde
Minikpandam1 07-02-2019 çok kullandım geçmedi geçmiyor öylece bekliyorum bende protein kaçağımda var 😢
07-02-2019 Minikpandam1 bnm 8 yada 10 kadar duusuyor bol su ıc dıo bol su tuketın sızde ıns sıfa bulursunuz