Gulsahh1 Arkadaşlar ikiz bebeklerim için düşündüğüm isimleri aşağıya yaziyorum benim favorim nisa & duru ama duruya tepkiler aliyorum sabun markasi diyip dalga gecenler oldu moralim bozuldu begendiginizi yoruma yazar misiniz Nisa & Duru Simay & Miray Ada & Ece
dalin Gulsahh1 ben farkli isim soyluyeyim canim ada-kumsal liya-lina öykü-masal masal-hayal duru-su arya-alya serra-berra aden-karen
Deryak Ben de ikiz brkliyorum ☺️ Ben sizin yerinizde olsam anlamlı olmalarına ilk olarak dikkat ederim mesela Nisa kadın demek Arapça
Gulsahh1 Deryak evet anlamlarını araştırdım ayni zamanda nisa suresi de var bilmiyorum cok sıcak geliyor bu isim bana önceden beri duru da hoş bir isim simayla mirayinda anlamlari guzel uyumuda cok hosuma gitti ayyy cok kararsizim 😗
Deryak Gulsahh1 inşallah hayırlı gönlünüzce bir isim koyarsınız ben de Cihangir ve dua koyucam inşallah