BurcuArslan Yani zaten çoğu yediğimiz şeyin fazlası bebeğe değil bize kalıyor kilo olarak o kanimizdan yeteri kadarını alıyor bı şekilde Allah’ın işi işte o yüzden yeterli ve dengeli beslenmek en güzeli bence hem kendi formumuz açısından da öyle bu arada karpuz bebeğe güzel kilo aldırıyor diye biliyorum ben tabiki protein de önemli et tavuk vs. Olsun yiyemedigine kendini zorlama zaten umarım hepimz yavrularımiza sağlıklı bı şekilde kavuşuruz 🥰🤲