Mayacm mom5734 bende 13 arada oluyo bendede doktor normal dedı ama cok sık oluyosa ya doktorunuZa ulasın ya gıdıp baktırın
ZZeynepP1903 Normal canım benimde o haftalarda çok oluyordu 16 haftalık oldum halada agrıyor geçmedi bel agrım hiç olmadı ama kasık agrım devamlı oluyor özellikle solda dedigin gibi