Arkadaşlar ben 32 haftada çalışabilir almıştım 37. Hafta zorunlu iznim 2 Eylül de başlıyor 31 ağustos ile 1 Eylül seminer başlamış oluyor o yüzden izni ne zaman almam gerekir yani 36. Hafta dolduğunda 26 ağustosta mı yoksa 31 ağustosta mı kısaca izinler haftalık mı alınıyor hafta ortasından da izne başlayabilir miyim