Eliftimurserhat Arkadaşlar merhaba, 5 haftalık gebeyim kanamam yokken progestan kullanmaya başladım ilaçtan sonra kahverengi akıntı ve az az kanamalarım olmaya başladı, doktorlar herhangi bi sorun olmadığını söylediler ama korkuyorum, böyle bişey yaşayan var mı ?
Peony Eliftimurserhat Doktor sakınca görmediyse normal olduğunu biliyorum bu kanamaların. Canını sıkma bence.Takipte ol ama.