34+4 haftalığım dünden beri kavga halindeyiz görümcelerim ve esimle tansiyonum 15/9 korkuyorum hastaneye gitmeyede arkadaşımda 34.haftada tansiyondan acil sezeryana alınmıştı çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye evde tekim eşim telefonlarımı açmıyor tansiyonu düşürmek için ne yapabilirim?