Kızlar doğuma sın 9 gün diyor. Nişan geleli 1h ta oldu ama benim kız hiiiiç oralı değil. Cuma kontrol vardı doktor öksürsen doğurucaksın dedi, ama sancım yokki var ama doğuma götürecek gibi değil. 2.5cm kadar açıklığım da var. Var mı benim gibi olanlar