En son 32. Haftamda doktora gittim 34 te gel nst ye başlıcaz dedi gittim doktorun hasta olduğunu ve ay sonuna kadar gelmiceni söylediler. Ay sonundan sonrası da belli olmazmış. Ayrıldı mı diyorum konuyu değiştirip başka bişey söylüyor asistanı. Sanırım ayrıldı ya. Bişey söylemesi gerekmez miydi ? Ben mi yanlış düşünüyorum