aysinckdn Anneler balık yağına başlamam gerekiyo ama balık tadına kokusuna falan asla tahammülüm yok direk midem bulanıyo bana balık tadı gelmeyen ama içeriği de güzel bi omega3 takviyesi önerir misiniz?
BeyRah aysinckdn möllers. İçerkende içtikten sonranda ağızda nefeste balık kokusu almadım canım. Tavsiye ederim 🙏🏻
gulayoz aysinckdn Benimde balık konusunda hassasiyetim var kokusu bile midemi bulandırmaya yetiyo easyfishoil kullanıyorum hiç problem yaşamıyorum tavsiye ederim
denizguney aysinckdn Ben 28. haftadayım 1 aydır easyfishoil kullanıyorum hiç balık tadı gelmiyo aksine limon portakal aromalı güzel bi tadı var
MinikMercimegim aysinckdn Hap canım çok memnunum gerçekten. Ondan önce başka kullanıyordum geriden geliyordu bebeğim ama buna başlayınca bebeğimin gelişimi içinde iyi olduğunu farkettim çok şükür hiç geri düşmedik 3 4 gün hep önden gidiyoruz
aysinckdn Mimik ben 24e girdim yeni ya balık ya da balım yağı yani mutlaka omega3 girmesi lazımmış vucuda
aysinckdn gulayoz Jel formda balık yağı hiç duymamıştım baktım bi kaç markaya kocaman kapsüller yapmışlar yutamam boğazıma takılır diye de korkmuştum
gulayoz aysinckdn Evet ben de bi ara kapsül olanlardan kullandım cidden yutmakta zorlanıyo insan easayfishoil bu konuda çok iyi hem tadı güzel hem kullanımı kolay
burcunlu aysinckdn hemen hemen hepsinde o balik tadi geliyor o yuzden gece yatmadan icmemi onerdi doktorum bu sekilde hic hissetmiyorum bence sizde bi oyle deneyin