bilnazo68o evet normal doğurdum ama inanır mısın sancılarımı hep yalancı sancı sandım ciddiye almadım annem zorla götürmeseydin 1 saate doğururdum evde suyum gelmediği için ilk gebeliğim bende su gelmiyorsa bebek gelmez aklıyla gittim girmek dogumaneye aldılar nts koydular sonra suyumu patlattılar hastaneye gittikten 1 saat sonra doğum ettim ❤️☺️