3prensannesim Tabikii sordum canim. Doktorum önerdiğini,kesinlikle kendimi korumaya almam gerektiğini söyledi
Delta varyanti hamileleri cok fazla etkiliyormus. Nasil gecirecegimiz de mechul. Ilac dahi kullanamayiz. Olasi bir ates,enfeksiyon gibi şeyler bebegi daha fazla etkiler. Korona olmak,aşı olmaktan daha tehlikleli diyor doktorlar.