Ay kizlar valla fenalik geldi postlari gördükçe bana fenalik geliyor saglik basligini engellesem bazi onemli postlari kaciriyorm acaba yonetici arkadaslar covit icin ayri bir baslikmi acsalar istemeyenlerde engeller görmez vallahi sinirim bozuluyor durduk yere atesim cikmis gibi oluyor hapsirsam korkuyorum