Hiç üzülme kendini yıpratma eşler böyle olmayınca sanki illa bir sıkıntı var gibi yansıtırlar. Bende 2.5 senelik evliyim il bir sene korundum ondan sonra hiç korunmadım ama bu zamana kadar nasip olmadı doktorada gittik esim ve ben sırf eşimin gönlü olsun diye ama ikimizdede bir sorun cıkmadı hersey rabbimden eşimde hep söylenirdi kendi kendine üzülürdü bizimle evlenen herkesin cocugu oldu bizim hala yok ben umudumu bitirdim diye açıkçası ben cok tepkı gosterırdım ne olduda umudun bitti sanki 20 yıllık evlıymıssın gibi ben her zaman rabbimden zamanında hayırlısını istedim rabbimde bu zamanda uygun görmüş şimdi 16 haftalık hamileyim söylediklerine pisman oluyor, herseyın bir vakti zamanı var ama biz insanoglu böyleyiz işte hemen hersey olsun derdindeyiz…