beyza1234 bugun aksam üstü çatı muayenem var tecrübelerinizi paylasır mısınız tam olarak nasıl yapılıyor biraz korkuyorum sanıeım
H_myra1 beyza1234 kendinizi kasmayın gevşek bırakın iki parmagını sokup muayne edicek zaten jel döküyor kaygan olsun diye ve kısa sürüyor acıtan bir işlem degil siz kendinizi kasarsanız doktor da tam anlamıyor çatı müsait mi degilmi diye
DenizSayer beyza1234 Canım ben geçen hafta oldum alt tarafımı komple çıkarttı asistan yardımla sonra önlük verdi çatala oturttu doktor geldi eline eldiven giydi ve 2 parmağıyla muayene etti benim canım biraz acıdı doktorda erkek ve sert bir doktor çatı darlığın var normal doğum sıkıntı olur son ana kadar deneriz dedi bakalım hayırlısı olsun inşallah ama kendini kasma sıkma kısa bir işlem
Maaaile Kendini hic kasma. Ellerini kalçanın altina koy derin derin nefes alıp ver hic acımayacak emin ol. Asistani bana seni tebrik ederim,normal dogurursun dedi. Sonuc doğuramadim ama olsun🤣🤣
Miraycaner Maaaile bu yoruma neden bu kadar güldüm bilmiyorum 😂😂😂 çatı muayenesi olucam içimi rahatlatayım yorumlara bakıp dedim sonuç olmadı ama olsun😂😂😂😂
Beyzanurr544 Hiç korkulacak bir şey değil, kasma kendini :) Geçen gün baktı doktorum korka korka gitmiştim ve muayene bitince kendime kendime güldüm bu kadar mıydı dedim :) 15-20 saniye sürüyor hatta o kadar bile değil
Sedanurcivan beyza1234 Canım benim bende 37 ve 38haftamda oldum normal dogum istiyosan zaten 2parmak öyle abartılcak bişey degil bende cok korkarak gitmiştim 5-10saniye sürüyo cıkartıyo zaten benim sonrasında bi kasık agrım olmuştu ufak okadar
bahtnurr1 beyza1234 normal muayene gibi bişey diyorlar , 6-7 defa alttan muayene olunca korkmuyorum ama doktora da bağlı tabi
Eylem_kaya07 Kendini hiç kasma saniyelik bir şey ilişkiye girerken hafif ağrı oluyor ya bu da öyle bir şey
beyza1234 Lolipoppp valla çatal denen koltuga oturdum bi örtü örttüler doktor 2 parmagına jel döktü hopp :)) baslarkende acılı degıl ama sevimsiz biişlem dedi 2 prmagını sokup biraz actı içerde 5-10 saniye sürdü norma doguma uygunmus beklicez yani ama gercekten acı yok sonrasında kanama olabilir dedi olmadı ama sonrasında biraz kemiğim agırdı cok azcık
Bade_ beyza1234 korkulacak hiçbişey yok kuzum saniyelik bişey çok hafif hissediyorsun sadece jel sürdüğü için acı falan olmuyor bazı kişilerde kanama olabiliyormuş