Selamlar, 17 haftalık hamileyim ve çok ama çok sık tuvalete çıkıyorum. İnanın artık su içmeye korkar oldum. İçtiğim su da günlük 2-2.5 litre falandır yaz günü onu da mı içmeyim… Dışarıya çıktığımda burnumdan geliyor hayat kalitem düştü abartmıyorum 5 ya da 10 dkda bir tuvalete gidiyorum. Evden çalışıyorum toplantılara girmem gerekiyor toplantının ortasında kaçıp tuvalete gidiyorum bilgisayarı da yakına koyuyorum bana seslenirlerse duyayım diye 😄 benim gibi olan var mı önerilerinize açığım daha şimdiden böyleyse ileriyi düşünemiyorum:(