fazilecan merhaba canım bende bugün gebeliğim için sağlık ocağına gittim muhtemelen 3+6yım cuma günü tahlil vermiştim beta hcg değerlerime ulaşamadan sistemde problem vardı tsh değerimin 4,89 olduğunu söyledi aile hekimim dahiliyeye gitmemi söylediler.
hemen devlet hastanesine gittik eşim durumu belirtti doktor Kontrol etmeden evraklarıma baktı euthyrox 25 mcg yazdı her sabah kahvaltıdan yarım saat önce yarım hap alacağım ve 9 ay boyunca ayda bir kez kontrole gidecekmişim. Stres yapmamak lazım 🙏🏻