Tuu66laaaayyy55 Merhabalar hanımlar 35 . Hafta olan annelerimiz bebeğinizin kilosu boyu ve durduğu pozisyon veee sizde oluşan şikayetleri deneyimleri paylaşabilir misiniz lütfen şimdiden teşekkürler 🙏🏼 😌❤️
Gonul_enes Tuu66laaaayyy55 sikayetim yok hamdolsun bas asagi duruyor 28.haftamdan bu yana, 34+5 de gittigimde 2700 du kilosu, suan 36+4 um persembe gitcem nasipse doktora, ara ara mide yanmam var sadece
Bahar_kzlrmk00 Tuu66laaaayyy55 bizde 35+1 deyiz bazen kasıklarım da hafifi agrılar oluyor birde vajinada baskı yapıyor suanki kilosu nedir bilmiyorum yarın kontrol ve nst miz var ozaman belli olacak 😊🤗🥰
Tuu66laaaayyy55 Bizde gelişim olarak iki hafta önde gdiyoeuz çok panik olmuştum bu duruma çok sükür testler normal çıktı bşr sorun daha bebeğim makat geliyor 😫🥺
Mrvren 35+0 da kilosu 2700 çıktı . Çatı muayenesi olup nst ye bağlandım şimdilik bir sorun yok 37. haftamda tekrar gideceğim bakalım 😊
Veralynn Bizim 29. Haftada baş aşağı demişti hala oyle. 35e girdik ama kilosunu bilmiyorum randevu cıkarsa gideceğim bu hafta. 33 haftalık 2000gr demişti + 2 hafta karın cevresi geride kalmış demişti. Şuan bilmiyorum 😒
Tuu66laaaayyy55 Veralynn bisey olmaz Allah ın izniyle annesi insallah güzel pozitif düşün güzel olsun Hersey ❤️🙏🏼
Veralynn Tuu66laaaayyy55 Öyle yapıyorum valla yüzdük yüzdük kuyruğuna gelmiş taş çatlasın 3 hafta kalmış bana da birşey olmaz gibi geliyor 🤗 Allah sağlıcakla kucaklamayı nasip etsin hepimize 🙏❤
Mrvren Bizimki başak mı terazi mi olacak onu düşünüyorum 😅 Onun dışında eğilip kalkmak çok zorlaştı yere bir şey düştüğünde ağlayasım geliyor 😂
Tuu66laaaayyy55 Gonul_enes anladımmcanm maasallah gavisgon kullanıyorum ben şurup mide yanması için yazdı doktorum
Gonul_enes Tuu66laaaayyy55 gavisgon bana fayda etmiyor vala bi kac lokma ekmek yiyorum, sade soda iciyorum bi sekilde geciyor