Merhaba hanımlar
10 gün önce kadar maalesef ikinci bebeğime hamileliğimi 7 haftalıkken boş gebelik sebebiyle aldırmak kürtaj olmak zorunda kaldım . İstediğim bir gebelikti . Bugün de ilk doz aşımı olacağım . Covid aşısı olup da hamile kalan veya doğuran var mı aranızda ? Biraz araştırdım ikinci dozdan sonra 2 ay kadar korunmalısınız diyor. Ama aşı daha yeni yeni denendiği için kimsenin bu konu hakkında net bilgisi yok . Çok istiyorum oğluma bir kardeş . Rabbim herkese nasip etsin İnşaAllah 🤲🏻