fatmairmak Ayy kızlar çarşamba günü sezeryana giriyorum bugün doktorum gün verdi bu kadar çabuk beklemiyodum bi an duyunca içim ürperdi sezeryan olanlar bana destek olabilir mi çok korkuyorum morale ihtiyacım var 🙄😢
annesininpirensesi fatmairmak bende çarsamba hem sabırsızlık var hem napcam ben korkusu ıkı kızım daha var nasıl yetısecem dıye
Gonul_enes Asiyeclk benimde 6 eylul sezeryanim ama bebis durcakmi bilmem, cumki abisiyle ablasini bu hafta dogurmustum
nslhnyldz fatmairmak ne güzel bebeğinizi kucagınıza alacaksınız böyle düşünün moral verin kendinize hep iyi şeyler düşünün Rabbim yardım etsin inşallah 🥳🤗
Asiyeclk Gonul_enes benim eşim görevden gelecek ona sürpriz olsun istemiyorum ☺️ babasını beklesin bence 😅
fatmairmak MineLule 38 haftamdayım ben haftaya çağırır falan diyodum ama birden çarşamba deyince şok oldum bi korku geldi bi de ilk doğumum canım o yüzden tedirgin oldum stres yaptım çok
MineLule fatmairmak İlk kızım 38+4 de doğdu Denk geldi ikinci kızımda 38+4 de doğacak hiç sıkıntı yapmayın vakti gelmiş demek ☺️