Dilarass Merhaba kızlar 28.haftamdayım 24.haftamdan beri sık kasılmamdan şikayetçiydim bi haftadır aşırı artması sonucu şuan hastanede tedavi altındayım ciğer geliştirici ve Adalat verdiler aynı durumu yaşayan hanımlar biraz moral olalım mı birbirimize 😮💨🥺
ZumrutHanim Dilarass ben. benim de moralim cok kotu midem cok kotu 2 gundur ilaclarimi icemiyorum cok yoruldum bu surecten moralini yuksek tutmak icin tv varsa izleyip kafani dagitmaya ve bol uyumaya calis ben yapamadim sen yaparsin ins
Dilarass ZumrutHanim evet canm senibiliyorum konuşmuştuk rabbim hayırlısıyla zamanında doğum yapmamızı nasip etsin inşallah benimde burda eşimden baska dayanağım yok zor oluyo moral bozmamak ama elimizden geleni yapalım canım
Dilarass lentil bi hafta önce girdiğimde cıkmamıştı bugşn nst girmedim daha ultrasonda gördü evet kasılman var diye
ZumrutHanim Dilarass biz de ayni. esim de olmasa ölürdüm herhalde duruma gore damardan magnezyum da verebilirler bilgin olsun
lentil Dilarass ya geçmiş olsun geçen hafta bende de vardı kasılma 27.haftaydı nst de sancı çıkmadı. Bu hafta tekrar çağırdılar bakalım. İnşallah 37.haftaya kadar durur içinde bebişin.
Fidanaaa İnşaAllah bebiş bekler zamanında gelir🙏🏻 peki bu kasılma nasıl bir şey benim de ilk hamileliğim tecrübesizim, doktor kendisi anlıyor mu yoksa söylememiz mi gerekiyor
Dilarass lentil valla bilmiyorum ben cok kasılmam var günde 20 ye yakın felan dedim hemen ultrasonla baktı evet kasılma görünüyor dedi