Havva1995 evet sezeryan oldum ama dediğim gibi benim değerlerim çok yüksek değildi . Benim Dr umunda yoğunluğundan kaynaklı ihmal ettiği olduğu . Artık her hareket etmeyince ödüm patliyordu 38 . Haftada Dr unu değiştim direkt Dr a anlattım tek tek dedim bende kolestazi var panik yapar oldum kalp atışları bebeğin zayiflamaya başlamıştı zaten kilolu.bebek dedi sen bunu normal yapamazsın dedi 3850 yedi kızım Dr direkt Alalimm riske atmaya gerek yok dedi 2 saat sonra doğuma girdim. Çok şükür sağlıklı bir biçimde dünyaya geldi