AnneHilal Güzel anneler, isimli çikolata sipariş verdiniz mi ? Verdiyseniz ve memnun kaldıysanız bana da tavsiye eder misiniz ? 🤗
MerveAli1303 AnneHilal instagramda (molicikolata) sayfasından sipariş verdim güzel geldi. Elit marka, 50 adeti 80₺, yanında kolonya şişesi hediyeli.
Gzydn AnneHilal bende @bonysekerleme diye bir sayfadan verdim cok şık oldu cam kutuda yaptirdim bende isimli
Arzu_94 AnneHilal vermedim ama arkadaşımın eşi bu işin fabrikasında çalışıyor Denizli hacışerif bakabilirsiniz
Ayssunn AnneHilal neden sipariş veriyorsunuz ki hastane odası için mi ? Artık odalara ziyaretçi almıyorlar sanırım o yüzden yaptırmak ne kadar mantıklı sizce