Ftmmmm [url=https://www.hizliresim.com/isyup9p][img]https://i.hizliresim.com/isyup9p.jpeg[/img][/url] Kan tahlili sonuçlarından anlayan yorum yapabilir mi ?
Sblatc Ftmmmm bende de bazı şeyler birqz yüksek veya azdı ama doktor normal demişti. Belki çok az farktan bi şey olmuyo dur bazı değerlerde
Ftmmmm Sblatc covid geçirdim enfeksiyon vardı tekrar kan verdim acaba düzeldi mi diye kontrole gitmeme var daha merak ettim