Deniz00 Randevum vardı ve 3 Eylül olarak konuştuk oğlum 3kilo 300gr olmuş çoktan🥰 heyecan dorukta bakalım neler bekliyor 🤗
Oznurunkoftesi Deniz00 hayırlı uğurlu olsun inşallah. Ben de 37. haftadayım. Benim düdük hala dönmedi. Doktorum bu hafta da dönmezse 39da sezeryan yapabiliriz demişti. Heyecanla bekliyorum 😍