Yagmur00 Ben 24 haftlıgız bı turlu gecıyor gecıyor bı hafta sonra tekrar bırdaha doktorda tahlil lerde cok az gozukuyor ama bu sabah baya baya kasıntı oldu su içiyorum gecıyor 3 sonra tekrar nasıl kurtuldunuz bu baş belası enfeksiyon dan kızlar
Zzuzzu2133 Yagmur00 canım ben 32. Haftamdayım benimde var doktorum ilaç tedavisi verdi geçti tekrar başladı antibiyotik yine verdi ama ben kullanmıyorum sana önerim iç çamaşırını yıkarken yumuşatıcı kullanma yüksek derecede yıka kaşıntı varsa travazol krem var onu sür ben öyle yaptım tabi doktor tavsiyesi sende danış doktoruna canım Çok geçmiş olsun 🙏🏻
Yagmur00 Zzuzzu2133 ben bez kullanıyorım canım ogle aksam degistir yorum yine kurtalmadım canım tamm dedıgın gıbı bı denıyım canım yumus kullanmıyım
Zzuzzu2133 Yagmur00 aynen kuzum dene geçer inşallah 😊 bide erkek bebekte daha çok oluyormuş öyle diolar ne kadar doğru bilmiom ama benimde erkek annemde söylüyordu erkeklerde çektim ama kızlarda olmadı enfeksiyon yada mantar. Artık hurafemi bilmem ama öyle söylenio 🤭😊