gokcekocyigit07 Zorunlu olduğum için mecburen sezaryan ama doğum işi kısmet 🤗 hayırlısı olsun, bebişler, bizler iyi olalım da doğum normal, sezaryan fark etmez.
poyrazinannesi3547 20 haftalık hamileyim normal istiyorum elbette benim isteğine bağlı değil-dir kiloluysa yada başka şeyler olursa sezaryen olur ama benim öncelgm normal bakalım hayırlısıyla sağlıkla dogsun da tüm bebişler💙