Kızlar dün gece belimden adet sancısı gibi sancı girdi bikaç defa düzenli olmayınca önemsemedim belki soğuk almışımdır falan diye, bugün sabah da uyandım sağ kasığımdan belime doğru ağrı giriyor ara sıra bunlar doğum belirtisi mi bugün 39.haftaya girdik bu arada