Gkces09 canım ben de aynısını oldum tam 4-5 gün ağrıdan ağlamaktan sabahlara kadar bağırmaktan öldüm. Hayatımda böyle bir ağrı çekmemiştim. Doktora gittim antibiyotik verdi ama içmedim soğan suyu sarımsak suyu damlattım. Zeytinyağını hafif ısıtıp damlattım filan bunlar sayesinde 3-4 günde atlattım ancak dediğim gibi çok kötü bir ağrı bebeğim de içerde mahvoldu kesin o süreçte çünkü hiç oynamadı ne zaman ki iyileştim oynamaya başladı yavrum geçmiş olsun canım