Kızlar bende şu an 21 haftalık hamıleyım. Ikıncı sezeryanım olacak. Kızım 4 yasında yanı nerdeyse 5 yıl olacak ıkı sezeryan arası. Normal dogum ola bılır mı acaba sızce. Doktora daha sormadım ama cogu doktor cesaret edemıyormus sanırım kı onların cesaret edemedıgını bız hıc edemeyız. Normal olmasını cok ısterdım.