Arkadaşlar merhaba, bilgisayar başında bir işim var. Çoğunlukla oturuyorum, oturmadığım zamanlarda da arazide oluyorum. Sorun şu ki bilgisayar başında iş yaparken sürekli kendimi öne eğilir halde buluyorum. Bir süre sonra karnımda batma ve ağrı oluyor yaslanıyorum ama iş yaparken bilinçsizce yine öne eğiliyorum. Çok büyük bir sorun olacağını düşünmüyorum 20. haftadayım ama yine de endişe oluyor sıkışıyor mudur diye :) bir de ağrı yapması soru işareti tabi. Bu duruma bir fikriniz çözümünüz var mı?