Birranne canım inşallah gebesindir 🙏🏻 Aynı durumu bende yaşadım adete 4 gün kala üst üste predictör gebelik testi yaptım aynı seninki gibi silik çizgi çıktı, adete 2 gün kala kahvemsi akıntı geldi 2 gün sürdü bitti sonra adetim 1 gün gecikti derken o gün adet oldum.. oysaki hamileyimdir diye bi nebze umutluydum. Demekki kimyasal gebelik yaşamışım. Adetin gecikmeden bence kan testine gitme biraz bekle derim, hayırlısı olsun inşallah hakkında. 🙏🏻🙏🏻