EsrSvm bende progestan fitil ve folikasit kullanıyorum. Pıhtılaşmam olduğu içinde kan sulandırıcı iğne yapıyorum günlük göbekten. Bol protein önerdi doktor. Ağır bişey yapmadan günlük hayatıma geriye döndüm. Yumurta, et, kuruyemiş, kefir vs tüketmeye çalışıyorum bu süreçte. Beklemek baya zor zaman geçmiyo sanki sayılı gün olmasına rağmen🙈