Herkese merhaba💖 yeni katıldım. Hikayemi anlatmak istedim belki benim gibi olan bir çok kişi vardır.🙂2.yıl once Eşim varikosel den ameliyat oldu ondan sonra Doktor bey takvim falan yazmadı ve Spermler ilerlemedi kendiliğinden. Sonracığıma D-r Muhsin Balabanı bulduk 1 yıl sonra🙂 2 ayda Spermler büyük artış yaptı. Sağolsun D-r Muhsin Balaban aşırı iyi Doktor. Tavsiye ediyorum. Neyse ben hala hamile kalmadım yani artış bile yapsa. Çatlatma iğnesi oldum yine tutmadı 🙇🏼♀️Eski Doktorum oylesine HSG yapılmaz dedi ve zamanımı aşırı şekilde aldı. Doktorumu değiştirdim ve Doktor ilk once HSG yapıyoruz dedi işlemler başlamadan once tüpler ne halde gormek istiyorum dedi. Ve sağ tüpüm kapalıydı taaa ki ikinci hamlede geçti ilaç. 3 gün kanamam oldu. Doktora dedik Sperm de zaten yeni düzeldi biz normal yoldan deniyelim 6 ay dedik. Hsg den sonra hamiş kalmadım. Yümürtam buyumuyordu takip ettim asla pik oluşmadı. Pco yok bende🙏🏻Ve simdi klomen ile büyüttük ve pik gordum şimdi çatlamayı bekliyorum🙏🏻 2 gün ilişki oldu şimdi 1 gün boş sonra yine devam. Bana dua edin kızlar inşallah bende güzel haber ile gelirim🙂okadar istiyorum ki ,biliyorum herkes istiyor ama sabrım taşıyor😄❤️