Merhabalar. Ben Ankarada ozel doktora gidiyorum . Ortadogu ya da memorial de dogum yaptiriyor fakat ogrendim ki ortadogu yenidogan kismi için yani kuvez fln bir sıkıntı olursa para alıyormuş. Memorial de aliyor mu bilgisi olan var mi doktoruma sormayı unuttum bilgisi olan var mi ?