Duru-Deniz Ben paramediğim, gebeliğimden dolayı aktif ambulansta görev almıyorum, mesai şeklinde çalışıyorum o yüzden yorulmuyorum, bu yoğun dönemde de istasyonda vaka formu felan giriyorum evrak işleri ekip arkadaşlarımın da işine gelmiş oluyor, ama ikiz gebe olduğum için 24. Haftayı da iple çekiyorum yalan yok ne kadar yorucu bir iş yapmasam da insan evinde dinlenmeyi arıyor bence