Evet kızlar özel takipliyim ama devletede gideyim bir kere dedim Süleymaniye Kadın doğum için randevu aldım ali galip beye yorumları gayet güzel bir doktordu randevu saatim geldi odaya girdim ve tadaaaaa doktor yok yerinde asistan doktorları var muayene için yana geçin dediler tamam dedim oda ne çatalın üstüne peçete serili oluyor ya iğrenç bir haldeydi peçete değiltirilmemiş resmen jel kalıntıları vardı ki yataktaki peçetenin kaç kişi tarafından kullanıldığını tahmin etmeside zor olmaz çünkü ben kalkınca o peçe örtüye dokunulmadı benden önce çıktı zaten odadan kim bilir kaç kişi daha üstünde yatacak korona parti yapacak,neyse konuma geleyim yattım yatağa karnımı açtım ultrasonla 2 sn baktı kalp atısları güzel dedi zaten ultrason kağıt çıktısı yok 8+1 im 7+2 dedi işte 2 sn içinde ölçtü bebişimi ben sorunca normal bu haftalarda boyutlarını ölçüyorum daha ufacık zaten bi kalp atışlarına bakabiliriz dedi ve muayenem bitti tahlillerimi verdim yani sadece tahlil vermeye girdim ilgi alaka sıfırdı. 🙄😪 Buda bana ders oldu daha oraya gitmem 😂 RESMEN MUAYENEM 2 SN SÜRDÜ VE BİTTİ YATIP KALKTIM TABİ BİRAZ MÜBALA SANATI YAPIYORUM 😂 ama ben göremedim bile ekranı 🧐