Kızlar merhaba,
1 ay önceki kontrolümde bebeğin suyu gayet iyiydi ama bu kontrolümde öncekine göre azaldığını söyledi doktorum, 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı. Suyumun gelip gelmediğini de kontrol edip gelmiyor dedi. Bu durumu yaşayan var mıdır, korkmam gereken bir şey var mı sizce?