Tüp bebek tedavisine başlanacaktı doktorum bana ilk estroferm adet olabilmem içinde tarlusal verdi estroferm bittikten sonra tarlusala geçecektim. İlişkiden sonra ertesi sabah kan ve idrarım kanlıydı. Neden olabilir en son idrarım kanlı olduğunda düşük yapmıştım hamileyimde bilemedim mi düşük mü yapıyorum acaba diye korkuyorum Adet desem adet kolay kolay olamıyorum doktorun verdiği ilacada daha geçmemiştim. Saçma anlattım biraz ama korkuma verin