Ecegunes hayırlı olsun gebeliğin🌸 öncelikle şöyle bir durum var, covidden dolayı zaten normal doktorlarda coraspin kullanın diyor. Kan sulandırıcı kullanarak, olası bi koronaya yakalanma durumunda çok zorluk çekmezmişiz. Ben gebeliğim başından beri kullanıyorum. Kan pıhtılaşması gebelikte artan bir durum çünkü. Doktorunuza güvenin bence, kötülüğünüze bişey vermezler🌸