Seda_nrr Kuzucccum hayır ebebeğin markası zaten hiç öyle kötü bir kumaş değil bana bir tane arkadaşım aynı markanın hediye almıştı bende ondan güvenerek indirimde olunca aldım şimdi bir tane
Seda_nrr zeynepin_annesiiii trendyolda bir owli var tog değerlilerine göre alıyorsun kuzum o biraz pahallı ama üç aydan sanırım 2 yaşa kadar kullanılıyor.İlk 3 ay iiçinde sevi bebenin aynı fonksiyonlarda olanı var onu aldım