Seda_nrr Kızlar koşun 40 telaya aldım ebebek markası ve möthiş geldi nevresim 😂 ben indirimde daha lcw da 70 ten aşağı alamamıştım mutlu oldum o yüzden ihtiyacı olan varsa koşmalık
Calisananne25 Seda_nrr valla bedava iyi günlerde kullanın. Ben isimli nevresim takımı istiyorum instagramda sordum 1150 TL dediler şok oldum 🤦🏼♀️
Seda_nrr 2babies cinsiyet belirtmeyen renk alın ben daha öncekileri hep öyle aldım hatta içinde mavi olanda var ama nevresim takımı bu ekmek peynir gibi kullanılıyor :))
2babies Seda_nrr az önce oyuncaklıyı aldım ikiz bekliyorum o nedenle ikitane aldım gelince kumaşı ile ilgili yorum yaparım☺️
Seda_nrr Calisananne25 Ben düz beşikhaneden yatak takımı aldım 250 tl ye miiiis gibi geldi valla isimliler aşşırııı pahallı
Parsss Seda_nrr bursada bi sayfadan yaptırdım harıka kumaşı baskısı yatak örtüsü yastıgı 110 lira yatagına pike takımı nevresım takımı falanda var
Seda_nrr zeynepin_annesiiii ben yorgan almadım kuzum Oda sıcaklığına göre olan tulumlar var ondan aldım yorgan battaniye ilk 6 aylık dönemde önerilmiyor sadece kundak kullanırım oda kollarını kapatıyor zaten
Delicesareti Seda_nrr kumaşı nasıl yıkandıkça sertleşir mi acaba bende nevresimlere bakıyodum şimdi bilindik markalarda pahalı
2babies Ben 2 takım nevresim almayı düşünüyordum ikiz olduğu için 4 adet yeter diye düşündüm öneriniz nedir sizce yetermi başlangıç için?
Seda_nrr 2babies başlangıç için yeter galiba ya :) ben biraz nevresim hastasıyım 4-5 tane var şuan ama iki şer tane dönüşümlü yeter :)
2babies Seda_nrr hatta birisi kirletirse diğeri kirletmez birbirinden bile kullanırım diye düşünmüştüm😂😂