Ceysii01 canım haftan küçük inşaAllah yerleşme kanamasıdır. Bende fitil koyuyordum . Fitil beyaz akardı. Daha sonra fitil sarı renkte akmaya başladı. Daha sonra kahverengi leke gelmeye başladı. Dr a söyledim. Proloton yap dedi. Proluton yaptım. Ertesi günü Çeşme gibi kanamam başladı çok fena. Ağlaya ağlaya hastaneye gittim. Hamdolsun bebeğim iyiydi . Fakat içeride kanama alanım var. 1 hafta sonra aynı olayı tekrar yaşadım. Kahve leke geliyordu. Kahve lekeden sonra Çeşme gibi kanamalar boşaldı gene. Ama gene bebeğim iyiydi çok şükür 🙏 benimkide tüp bebek kuzum. İnşaAllah hiç benim gibi kanama yaşamazsın da hemen biter lekelerin. Hani kahve leke önemsiz derler ya dr lar, insanlar falan. Yaşadığım şu olaylardan sonra asla masum kabul etmiyorum kahve lekeyi ve dr a gitmek şart bence