Mom526 E nabizda 24.hafta yaziyor fakat idari izin yazan butona girince idari izin hakkı bulunmaktadır vs yazmiyor,sizce neden ?
marbling10 Mom526 orada yazmaz demiştik aslında, siz 24 hafta göründüğünüz sayfayı çıktı alıp idareye bildireceksiniz onlar size idari izin verecek girişiniz yapılmış olacak.
Emineyavuz_53 Mom526 170 aradım sadece kamu için gecerliymis dediler ama ben özel de kurumsal sirektte çalışıyorum beni çıkardılar 24. haftada .. şirketin insiyafine bagliymis ..
Mom526 fysdrucr e devletten e nabiz yaz sonra asistanı tıkla kenarda 4 tane buton var en altta gebelik var tıkla haftanız yaziyor
Mom526 fysdrucr Comologgo Sehryeseyda RHMYT https://www.hizliresim.com/ipfp6xt buraya girmek için akıllı asistana tıklayın kenarda yeşil 4 buton sondakine tiklayin
Sehryeseyda Gayet normal çünkü aldığınız 24 haftalık raporu müdür yada Personel birimine iletmeniz yeterli sürekli kronuk olan hastalıkların ordan çıkmaktadır raporu
Mom526 Comologgo uygulamada gözükmez direk e devletten gir ,e devlette arama butonuna e nabiz yaz en altta akıllı asistan var tıkla ordan kenarda 4 buton var yeşil en alttaki gebelik
Mom526 marbling10 ha ben de orda bisey cikacak onun çıktısını alacağız zannettim,tamam canim en iyisi kuruma sormak
marbling10 Mom526 yok yok siz haftanızın yazılı olduğu kağıdı idareye teslim edin onlar yönlendirir geçerli olmuyorsa